Помощник, советник, главный инспектор акима района
Государственное учреждение "Аппарат Акима Отырарского района" акимата Отырарского района
Зарплата | от 279 237 тг. |
от 279 237 тг. | |
Занятость | постоянная |
постоянная | |
Адрес | Туркестанская область, Отырарский район, с.Шаульдер |
Требования
Образование | послевузовское |
Опыт | Без опыта работы |
Условия работы
График работы | полный рабочий день |
Условия труда: нормальные
Стажировка: Не предполагается
Стажировка: Не предполагается
Обязанности
3. Бас инспектордың міндеттері
3.1. Бөлім басшысының еңбек демалысында және денсаулығына байланысты қызметте болмаған уақыттарында уақытша, белгілі мерзім кезінде бөлімге толық жауап береді.
3.2. Өз қызметін тоқсанға, жылға арналып жасалатын жұмыс жоспарларына сәйкес жүзеге асырады. Аталған жоспарларды бөлім меңгерушісімен келісілгеннен кейін бекітеді. Тоқсандық жоспардың және жоспардың орындалуы бойынша тоқсан сайын жалпы бөлім меңгерушісіне (бұдан әрі-бөлім меңгерушісі) есеп жолдайды.
3.3. Аудан әкімдігінің қаулыларын, аудан әкімінің шешiм, өкiмдерін тіркеу және орындаушылар мен иелеріне уақтылы жеткiзiлуiн қамтамасыз ету және орындалуын бақылап бөлім меңгерушісіне ай сайын сараптамалық мәлімет жолдайды.
3.4. Бөлім басшысы тарапынан берілген аудан әкіміне келіп түскен арыз-шағым, өтініштердің қаралуын ұйымдастырып, арыз және өтініш иесіне заңда көрсетілген мерзімде жауап берілуін қамтамасыз етіп, оның қорытындысы бойынша бөлім меңгерушісіне тиісті мәлімет жолдайды.
3.5. Әкім аппаратына келіп түскен құжаттардың ережеге сәйкес дұрыс жазылуына, жазу қаріптерінің сақталуына, олардың дұрыс тіркеліп орындаушыға жетуін және орындалуына талап қояды.
3.6. Құжаттардың қарау мерзімі бұзылған жағдайда тиісті орындаушыға ескертіп, қорытынды шықпаған жағдайда аудан әкімі аппарат басшысына шара қолдану жөнінде қызметтік хат береді.
3.7. Өзіне келіп түскен облыс және аудан әкімдігі қаулыларының, облыс және аудан әкімдерінің өкімдері мен шешімдерінің, нұсқаулықтары мен тапсырмаларын орындайды, ол бойынша бөлім меңгерушісіне тиісті ақпарат береді.
3.8. Бөлімдегі құжат айналымына тікелей, ұйымдастыру көпшілік және қызметтік жұмыстардың жүруіне оны ұйымдастыруға жауап береді;
3.9. Бөлімдегі іс жүргізу жұмыстары мен оның уақтылы орындалуына тиісті мекемелердің құжаттарға байланысты жауап беруіне бақылау жасап отырады.
3.10. Орындалу мерзімі таянған, бірақ тиісті құжаттары түспеген құжаттарға сәйкес орындаушыларға ескерту жасап, болмаған жағдайда бөлім бастығына арнайы уақтылы хабарлап отырады.
3.11. Мұрағатқа өткізу мерзімі келген құжаттарды дайындау және хабарласып оны тапсыруды жүзеге асырады /аппарат бойынша.
3.12. Аудан әкімі аппараты қызметкерлерінің жұмысқа шығуын күнделікті есепке алып, табель ресімделуін қамтамасыз етеді.
3.13. 1-ОЛ статистикалық есептің уақтылы беріліп отыруына тікелей жауап береді.
3.14. Аудан әкімінің «шұғыл телефонына» келіп түскен ауызша өтініштердің күнделікті есебін жүргізу, оларды басшыларға жеткізу және орындалушылардың мерзімінде қарауын қадағалайды.
3.15. Аудан әкімі аппаратының «Сенім телефонына» келіп түскен ауызша және ғимарат алдында орналастырылған арнайы жәшікке түскен жазбаша өтініштердің күнделікті есебін жүргізіп, оларды басшыларға жеткізуді және өтініштерін қараудың белгіленген тәртібінің уақтылы орындалуын ұйымдастырады.
3.16. Жеке және заңды тұлғалардан келіп түскен өтініштері, ұсыныстарының уақытылы орындалуына, тиісті мекемелердің жауап беруіне бақылау жасап отырады.
3.17. Аудан әкімінің қабылдау бөлмесіне ай-сайын кезекшілік кестесін түзіп тиісті қызметкерлерге таныстырады, қадағалайды;
3.18. Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысына сәйкес ақпараттандыру және ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету, өз қызметін атқару барысында алған ақпараттарды таратпауға міндетті.
3.19. «Е-қызмет» жүйесінде жұмыс жүргізеді.
3.20. «e-Otinish» ақпараттық жүйесінде жеке және заңды тұлғалардың түскен өтініштерін қарайды және мерзімінде жауап береді.
3.1. Бөлім басшысының еңбек демалысында және денсаулығына байланысты қызметте болмаған уақыттарында уақытша, белгілі мерзім кезінде бөлімге толық жауап береді.
3.2. Өз қызметін тоқсанға, жылға арналып жасалатын жұмыс жоспарларына сәйкес жүзеге асырады. Аталған жоспарларды бөлім меңгерушісімен келісілгеннен кейін бекітеді. Тоқсандық жоспардың және жоспардың орындалуы бойынша тоқсан сайын жалпы бөлім меңгерушісіне (бұдан әрі-бөлім меңгерушісі) есеп жолдайды.
3.3. Аудан әкімдігінің қаулыларын, аудан әкімінің шешiм, өкiмдерін тіркеу және орындаушылар мен иелеріне уақтылы жеткiзiлуiн қамтамасыз ету және орындалуын бақылап бөлім меңгерушісіне ай сайын сараптамалық мәлімет жолдайды.
3.4. Бөлім басшысы тарапынан берілген аудан әкіміне келіп түскен арыз-шағым, өтініштердің қаралуын ұйымдастырып, арыз және өтініш иесіне заңда көрсетілген мерзімде жауап берілуін қамтамасыз етіп, оның қорытындысы бойынша бөлім меңгерушісіне тиісті мәлімет жолдайды.
3.5. Әкім аппаратына келіп түскен құжаттардың ережеге сәйкес дұрыс жазылуына, жазу қаріптерінің сақталуына, олардың дұрыс тіркеліп орындаушыға жетуін және орындалуына талап қояды.
3.6. Құжаттардың қарау мерзімі бұзылған жағдайда тиісті орындаушыға ескертіп, қорытынды шықпаған жағдайда аудан әкімі аппарат басшысына шара қолдану жөнінде қызметтік хат береді.
3.7. Өзіне келіп түскен облыс және аудан әкімдігі қаулыларының, облыс және аудан әкімдерінің өкімдері мен шешімдерінің, нұсқаулықтары мен тапсырмаларын орындайды, ол бойынша бөлім меңгерушісіне тиісті ақпарат береді.
3.8. Бөлімдегі құжат айналымына тікелей, ұйымдастыру көпшілік және қызметтік жұмыстардың жүруіне оны ұйымдастыруға жауап береді;
3.9. Бөлімдегі іс жүргізу жұмыстары мен оның уақтылы орындалуына тиісті мекемелердің құжаттарға байланысты жауап беруіне бақылау жасап отырады.
3.10. Орындалу мерзімі таянған, бірақ тиісті құжаттары түспеген құжаттарға сәйкес орындаушыларға ескерту жасап, болмаған жағдайда бөлім бастығына арнайы уақтылы хабарлап отырады.
3.11. Мұрағатқа өткізу мерзімі келген құжаттарды дайындау және хабарласып оны тапсыруды жүзеге асырады /аппарат бойынша.
3.12. Аудан әкімі аппараты қызметкерлерінің жұмысқа шығуын күнделікті есепке алып, табель ресімделуін қамтамасыз етеді.
3.13. 1-ОЛ статистикалық есептің уақтылы беріліп отыруына тікелей жауап береді.
3.14. Аудан әкімінің «шұғыл телефонына» келіп түскен ауызша өтініштердің күнделікті есебін жүргізу, оларды басшыларға жеткізу және орындалушылардың мерзімінде қарауын қадағалайды.
3.15. Аудан әкімі аппаратының «Сенім телефонына» келіп түскен ауызша және ғимарат алдында орналастырылған арнайы жәшікке түскен жазбаша өтініштердің күнделікті есебін жүргізіп, оларды басшыларға жеткізуді және өтініштерін қараудың белгіленген тәртібінің уақтылы орындалуын ұйымдастырады.
3.16. Жеке және заңды тұлғалардан келіп түскен өтініштері, ұсыныстарының уақытылы орындалуына, тиісті мекемелердің жауап беруіне бақылау жасап отырады.
3.17. Аудан әкімінің қабылдау бөлмесіне ай-сайын кезекшілік кестесін түзіп тиісті қызметкерлерге таныстырады, қадағалайды;
3.18. Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысына сәйкес ақпараттандыру және ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету, өз қызметін атқару барысында алған ақпараттарды таратпауға міндетті.
3.19. «Е-қызмет» жүйесінде жұмыс жүргізеді.
3.20. «e-Otinish» ақпараттық жүйесінде жеке және заңды тұлғалардың түскен өтініштерін қарайды және мерзімінде жауап береді.
Добавлено вчера
Пожаловаться