Office manager
Зарплата | от 800 до 1200 USD |
от 800 до 1200 USD | |
Занятость | Полная занятость |
Полная занятость | |
Адрес | Казахстан, Астана |
Обязанности:
- Ассистирование руководителя, выполнение поручений
- Прием заявок на работы и сопровождение клиента по разным каналам (phone, Yelp, Thumbtack, CRM, site, etc)
⁃ взаимодействие с техниками компании, работа с календарями, scheduling
-Оформление и работа с документами: invoices, estimates, contracts, forms etc.
-Сбор и обработка данных, внесение в таблицы
- Работа с CRM, коммуникация
- Работа с сайтом, сбор аналитики для учета эффективности рекламы.
-Portfolio updates - pick photos for illustrating before/after on the projects, simple edits, upload for site/blog/social media
-Promotional and marketing orders - business cards, workwear, etc
⁃ Поиск поставщиков и подрядчиков, коммуникация, оформление заказов
⁃ Прохождение обучения (за счет работодателя)
⁃ Ведение первичной бухгалтерии
- MINIMUM REQUIREMENTS
Requirements:
- Advanced English
- Computer literate in a Windows operating environment
- Strong customer service, communication, organizational skills
- Ability to work independently with routine and/or repetitive activities but also be responsive to disruption and change
- Enjoys working in a fast-paced environment and easily acclimates to changes in process/systems for overall improvement of the organization
- Must be accurate and detail-oriented
- Ability to learn new technologies
- Working knowledge of Microsoft Office applications such as Outlook, Excel and Word.
PREFFERED
•knowledge of building nomenclature and familiarity with estimating platforms.
•Prior property claims review and/or adjusting experience.
•Two or more years of customer service experience.
Опыт | От 1 года до 3 лет |
График работы | Удаленная работа |