«JanArt» дүкендер желісінің Жаңаөзендегі , Актаудағы филиалына операциялық директор қажет.
Негізгі қызметтері:
1. Күнделікті жұмыс процестерін басқару
– Дүкендердің ашылуы, жабылуы, жұмыс уақыты
– Қойма, жеткізу, тауар қозғалысын бақылау
– Тауардың дұрыс орналастырылуы мен витриналардың ұйымдастырылуы
2. Персоналды басқару
– Сатушылар, кассирлер, қойма қызметкерлері, менеджерлер жұмысын қадағалау
– Жұмыс кестесін құру
– Қызметкерлерді оқыту, мотивация және тәртіпті сақтау
3. Сату процесі мен клиентке қызмет көрсету сапарын жақсарту
– Сатылым процесін бақылау, жақсарту
– Клиенттермен жұмыс сапасын арттыру
– Кері байланыстарды қадағалау
4. Сатып алу және тауар қоры
– Қоймадағы тауар қалдығын бақылау
– Сатылымға байланысты жоспарлы тауар жеткізу
– Поставщиктермен келісім, баға мен мерзім келісу
5. Операциялық көрсеткіштерді талдау
– Күнделікті, апталық, айлық сатылым есептері
– Табыс, шығын, маржа, қайтарымдар, артық шығындар бойынша талдау
– Тиімділік үшін шешім қабылдау
6. Процестерді оңтайландыру
– Қызмет көрсету жылдамдығын арттыру
– Кассалық, қоймалық және CRM жүйелерді жақсарту
– Автоматтандыру жолдарын енгізу
7. Қауіпсіздік пен тәртіп
– Қызметкерлер мен дүкен мүлкінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету
– Касса мен тауар ұрлығын болдырмау
Операциялық директор – дүкеннің жұмыс істеуін 100% қамтамасыз ететін маман. Сату жүріп тұруы, клиент риза болуы, персонал жүйелі жұмыс істеуі – осының бәріне ол жауапты, тәжірибесі бар маман іздейміз.