Мастер швейного цеха
Зарплата | от 190 000 до 240 000 тг. |
от 190 000 до 240 000 тг. | |
Занятость | постоянная |
постоянная | |
Адрес | Атырауская область, г. Атырау, Курмангазы 9/2 |
Образование | техническое и профессиональное |
Опыт | 3 года стажа |
- воспитание;
- техника безопасности;
- Наставничество и обучение;
- Швея;
- Организация учебно-воспитательного процесса;
Знание языков:
- Казахский / высокий уровень
- Русский / высокий уровень
Личные качества:
- Ответственность;
- Самостоятельность и ответственность;
- Стрессоустойчивость;
- Терпеливость;
- Умение работать в команде;
- Целеустремленность;
- Эмоциональный интеллект;
- Добропорядочность;
Категории водительских прав: Личные качества:
- Ответственность;
- Самостоятельность и ответственность;
- Стрессоустойчивость;
- Терпеливость;
- Умение работать в команде;
- Целеустремленность;
- Эмоциональный интеллект;
- Добропорядочность;
График работы | полный рабочий день |
Стажировка: Не предполагается
Дополнительные условия:
- Социальный пакет
Кәсіби құзыреттілікті айқындай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:
1) "педагог":
білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлай және ұйымдастыра білуі тиіс;
білім алушының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал ету;
білім беру ұйымы деңгейіндегі іс-шараларға қатысу;
білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуда жеке тәсілді жүзеге асыру;
кәсіби-педагогикалық диалог дағдыларын меңгеру, цифрлық білім беру ресурстарын қолдану;
2) "педагог-модератор":
"педагог" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
оқытудың инновациялық формаларын, әдістері мен құралдарын қолдану;
білім беру ұйымы деңгейінде тәжірибені жинақтау;
білім беру ұйымы деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылардың болуы;
3) "педагог-сарапшы":
"педагог-модератор" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
ұйымдастырылған оқу қызметін талдау дағдыларын меңгеру;
тәлімгерлікті жүзеге асыру және білім беру ұйымы деңгейінде өзінің және әріптестерінің кәсіби даму басымдықтарын айқындайды;
аудан/қала деңгейінде тәжірибені жинақтау, аудан/қала деңгейінде олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың қатысушылары бар;
4) "педагог-зерттеуші":
"педагог-сарапшы" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын меңгеру;
білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету, тәлімгерлікті жүзеге асыру және аудан, қала деңгейінде педагогикалық қоғамдастықта даму стратегиясын айқындау;
облыс/республикалық маңызы бар қалалар және астана, республика деңгейінде тәжірибені жинақтау (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар үшін);
облыс/республикалық маңызы бар қалалар және астана, республика деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылардың болуы (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар үшін);
5) "педагог-шебер":