Воспитатель
Зарплата | от 152 761 тг. |
от 152 761 тг. | |
Занятость | постоянная |
постоянная | |
Адрес | Северо-Казахстанская область, г. Петропавловск, Алтынсарина 233 |
Образование | техническое и профессиональное |
Опыт | 1 год стажа |
- Проведение воспитательных мероприятий;
- Проведение занятия для творческого развития детей;
- Знание методов диагностики личностного потенциала обучающего;
- Сотрудничество с родителями, социальными партнерами;
- Умение выстраивать коммуникацию на нескольких языках;
Знание языков:
- Казахский / высокий уровень
- Русский / средний уровень
Личные качества:
- Ответственность;
- Пунктуальность;
- Стрессоустойчивость;
- Терпеливость;
- Целеустремленность;
График работы | полный рабочий день |
Стажировка: Не предполагается
1.1.Бөбекжай-бақшаның тәрбиешісі азаматтық қызметкерлер қатарына жатады.
1.2. Бөбекжай-бақшаға тәрбиеші етіп,жоғары мамандандырылған білімі, әдіскерлік санаты бар адамды тағайындайды.
1.3.Тәрбиеші лауазымына тағайындау және одан босату,арыз жазылған күннен бастап, кәсіпорын бастығының бұйрығымен жүзеге асады.
1.4.Тәрбиеші мынаны білу қажет:
- Қазақстан Республикасының заңдарын, үкімет және білім басқару органдарының білім сұрақтары шешімдері мен қаулыларын.
- Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі оқу және тәрбие бағдарламаларын және мемлекеттік стандартты;
- бала құқықтары туралы конвенцияны.
- бала дамуы кезеңдерінің өзгешеліктерін.
- балада жаңадан пайда болған психологиялық түрлерді.
- психология негіздерін, білім беру туралы ілімді,балалар психиатриясы, дефектологияны.
- мектеп жасына дейінгі балалардың оқу қағидаларын.
- дәрігерлік көмектің негіздерін.
- тәрбиелік және оқыту жұмысының ілімі мен әдістемесін.
- еңбекті қорғау ережелері мен нормаларын,техника қауіпсіздігін және өртке қарсы сақтықты.
1.5 Өз қызметінде мынаны басшылыққа алады:
- Бөбекжай-бақшаның жарғысын.
- Осы лауазымдық нұсқауды.
- Ішкі еңбек тәртібінің ережелерін.
1.6.Тәрбиеші тікелей бөбекжай-бақшаның меңгерушісіне және әдіскерге бағынады.
1.7.Бөбекжай-бақшасында тәрбиеші жоқ болған уақытта (демалыс, ауру) орнын баса тұруға қойылғандар, оның қызметтік міндеттерін орындайды, белгіленген анықталған ретте, лайықты құқықтарға ие болады,міндеттерді атқарудың және атқармаудың артынан осыған орайлас жауаптылық алып жүреді.
2. ҚЫЗМЕТТЕРІ
2.1. Балаларды тәрбиелеу және оқыту.
2.2. Жеке және жас ерекшеліктерін есепке ала балалардың даму құзыреттілігі
2.3. Индикаторлар негізінде, балалар даму резервтерінің диагностикасы
2.4. Балалар денсаулығын күшейту және қорғау.
3.ҚЫЗМЕТТІК МІНДЕТТЕРІ
3.1. Бөбекжай-бақшаның тәрбиешілері келесі міндеттерді орындайды:
Қатаң түрде, далада саяхаттау кезінде және балалардың серуендеу алаңдарында, бөбекжай-бақша жайларындағы балалардың денсаулығы және өмірін қорғау нұсқаулығының талаптарымен сәйкестікте, өздеріне сеніп тапсырылған балаларға мұқият қарау.
Балалардың денсаулығы мен өмірін қорғауға, оның жақсы жауап береді.
3.2. Балалардың жасымен сәйкестікте, оларға әр түрлі қызмет түрлерін ұйымдастырады (ҰОІӘ, ойындар,сөйлеу қатынасы,сурет салу,құрастыру,музыкалық қызмет) оларға басшылық етеді, балалардың еркін өз күштерімен әрекет етуші мінез-құлықтарын толық жетілдіреді, тауып алу туралы қамын ойлайды.
3.3. Баланың жалпы мінез-құлығын, оның қоршаған ортаға қатынасын анықтайды, психикасының қасиеттерін сапалы құруға жағдай жасайды.
3.4. Балалардың танымдық, қайратты және өзінің көңіл-күйін жөнге келтіруде көрінген алғы шарттарын дамытады. Бөбекжай-бақша медбикесімен бірге топтағы балалардың әр бірінің денсаулық жағдайын және күшейтуін бақылайды және де үнемі толыққанды шаралар, денсаулығын күшейтуге, психофизикалық дамуын, ерте жастағы балаларға гигиеналық күтімді жүзеге асырады, бөбекжай-бақшаға ауырып болғаннан кейін келген балаларға ерекше көңіл бөледі;
3.5. Балаларға ақиқатқа көңіл бөлудің құнды негіздерін құруға жағдай жасайды (экологиялық жасаулар, құралдар сияқты рухани жасаулар, өнегелі жасаулар, адам сана – сезімінің жасауларын бастады.)
3.6. Балаларды жалпы адамдық білім бастауына оқытады (қоршағандармен қатынасқа және өзара қатынастарды құруға, күнделікті тұрмыс заттарын қолдануына және қарапайым құрал-саймандардың, әрекеттерді жоспарлауына, құруға және орындау ниеттері, мінез-құлық бағындыруына үлгілеріне және ережелеріне)
3.7. Балаларға жас дағдарысын жеңулеріне көмектеседі. ҚР «Тілдер туралы» заңымен тәрбиелеу және оқыту бағдарламасымен сәйкестікте, тәрбиелік-білімділік жұмысты жүзеге асырады және жоспарлайды және балабақшаның басқа да тәрбиешілерімен, мамандарымен сабақ өткізуге мұқият дайындалады;
3.8. Балаларда өзінің меншікті дара ерекшеліктерінің психикасы және мінез-құлықтарының дамуына жағдай жасайды. Психологтың кеңесімен барлық тәрбиеленушілердің жеке ерекшеліктерін, балалардың қызығушылықтары мен бейімділіктерін қарайды, әр бір баланың дамуы мақсатында өзінің педагогикалық қызметінде оқыту нәтижесін қолданады, түзету-дамыту жұмыстырын жүргізеді;
3.9. Балаларды тәрбиелеумен оқытуда жас және дара жақын келулерді біріктіреді.
3.10. Балабақшаның бекітілген талаптарымен сәйкестікте, оқу-тәрбиелік жұмыстың жоспары және сабақ конспектісі бар болған жағдайда ғана жұмысқа жіберіледі;
3.11. Бекітілген сабақ кестесінің және күн тәртібінің қатаң түрде орындалуын қамтамасыз етеді. Балалардың бейімделу кезеңіндегі жүріс-тұрысын бақылауды жүзеге асырады, оларға көмектеседі, ерте жастағы топтарда бақылау күнделігін жүргізеді
3.12. Баланың дене денсаулығы және оның психикалық амандығы туралы қамқорлық көрсетеді. Балабақша бастығы мен медбикені балалардың денсаулық жағдайларында болған өзгерістермен үнемі хабардар етеді, медбикеге жоқ балаларды хабарлайды, олардың келмеу себебін анықтайды, балабақшаға келудің есеп табелін жүргізеді.
3.13. Ата-аналармен жанұяда балаларды тәрбиелеу сұрақтары бойынша жұмыс жүргізеді, оларды балабақшамен белсенді араласуға шақырыды, ата-аналар комитетімен және жеке ата-аналармен белсенді жұмыс істейді, топта және учаскеде қажетті жағдай жасауды қамтамасыз етеді;
әрбір балаға мейіріммен, қамқорлықпен қарайды, шыдамдылық және ата-аналармен, балалармен араласуда педагогикалық қабілетін танытады;
3.14. Толық жетілдірудің нәтижелі құралдарын іздеуді жүзеге асырады,балалардың қимылдатқыш сферада дамуының негізінде,олардың қозғалыстардағы қажеттілігін құрады, ән-күй жетекшісімен,қазақ тілінің мұғалімімен және басқа да мұғалімдермен бірігіп мерекеге дайындалады, бос уақыттар мен көңіл көтерулер ұйымдастырады, әр түрлі шаралар өткізуге ән-күй залын дайындауға белсене қатысады ауырып қалған тәрбиешіні ауыстырады;
- бөбекжай-бақша тәрбиешісінің, медбикенің, әдіскердің балалардың денсаулығы және өмір қорғанысы, педагогикалық жұмысымен байланысты талаптарын орындайды;
- бөбекжай-бақшасында бекітілген тәртіппен, дер кезінде, әрі нақты тәрбиешінің құжатнамасын жүргізеді;
3.15. Балалардың оқу үйлесімі және дербес жаттығулармен арақатынасында, қозғалғыш және спорттық ойындар барысында, арнайы жабдықтау және тренажер қолдануын қамсыздандырады.
3.16. Балалардың дара қабілеттіліктерін, назарларын және бейімділіктерін, олардың жанұядағы жағдайларын және тұрмыс - тіршілігі шарттарын бақылайды.
3.17. Жаман әдеттен, мінез құлықтан сақтандыру бойынша жұмыстар жүргізеді.
3.18. Балалардың арасында, дәл осылай ересектер-ұстаздардың және ата-аналардың арасында, салауатты өмір салтын насихаттауға бағытталған, гигиеналық тәрбиелеуді және оқытуды жүзеге асырады.
3.19. Балалардың физиологиялық түзетуіне, келбетінің бұзылуымен, қимыл белсенділігі аз, әлсіз, жиі ауыратындарға бағытталған, қосымша жұмыстар өткізеді.
3.20. Ата-аналармен кеңеседі, бұл жұмысқа әр түрлі мамандарды тартады.
3.21. Логопедпен бірге сөйлеуінде кемістігі бар балалармен жұмысты өткізеді.
3.22. Кәсіптілік деңгейін курстарда, мәжілістерде,ашық көрсетілімдерде жоғарылытады. Білімдерінің деңгейін жоғарылатады: мемлекеттік тіл, комьпютерлік біліктілігі. Құжатнаманың екі тілде жүргізілуін қамтамасыз етеді: мемлекеттік және орыс тілдерінде.
3.23. Педкеңестерге, әдістемелік жиындарға қатысады, балалар жұмыстарының көрмесін және байқаулар- конкурстар ұйымдастырады, ата-аналар жиналысын өткізеді, бөбекжай-бақшаның бұқаралық өміріне қатысады. Еңбек тәртібін және ішкі еңбек тәртібінің ережелерін қатаң түрде орындайды.
3.24. Топтағы санитарлық-гигиеналық тәртіпті қамтамасыз етеді, балалардың заттарының, топтағы мүліктің сақталғанын бақылайды. Ауысымды тапсырарда және жұмыс соңында топта үлгілі тәртіпті қалдырады, ауысымды қолма-қол екінші тәрбиешіге, балаларды тізім бойынша тапсырады.
3.25. Бөбекжай-бақшаның мүлігін, әдістемелік әдебиетін, жәрдемақыларын ұқыпты қолданады.