Главный специалист, Категория D-O-4

Государственное учреждение "Управление государственных закупок Туркестанской области"
Зарплата от 243 700 тг.
от 243 700 тг.
Занятость постоянная
постоянная
Адрес Туркестанская область, г. Туркестан
Требования
Образование послевузовское
Опыт Без опыта работы
Личные качества:
  • компьютерные навыки и компетенции;
Условия работы
График работы полный рабочий день
Условия труда: нормальные
Стажировка: Не предполагается
Обязанности
1) Мемлекеттік қызметке кіру рәсімдерін сақтауды, мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің қызметіне аттестаттау мен оқытуды, соның ішінде мемлекеттік қызмет персоналы бойынша бірыңғай автоматтандырылған деректер базасында (ақпараттық жүйесінде), қызметін өткеру, қызметтік тексерулер мен тоқтату рәсімдерін сақтау, бағалау жүргізу; 2) Басқармада аттестаттау және кадр мәселелері жөніндегі өзге де комиссиялардың қызметін ұйымдастыру; 3) Аттестаттауды және мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің қызметін бағалауды жүргізуді ұйымдастыру, мемлекеттік қызметшілерді қызмет бойынша жоғарылату, мемлекеттік қызметшілерді тәртіптік жауаптылыққа тарту, мемлекеттік қызметшілерді қызметінен босату рәсімдерінің сақталуын қамтамасыз ету; 4) Кадрларды іріктеуді ұйымдастырады, мемлекеттік қызметшілердің мемлекеттік қызметті өткеруіне байланысты құжаттарды ресімдеу, мемлекеттік қызметшілердің дербес деректерін есепке алуды жүзеге асыру; 5) Мемлекеттік қызметте болуына байланысты шектеулердің сақталуын қамтамасыз ету; 6) Мемлекеттік қызметшілердің тағылымдамасын, тәлімгерлігін, қайта даярлығын (қайта мамандануын) және біліктілігін арттыруды ұйымдастырады, мемлекеттік қызметшілерді көтермелеу түрлерін және оларды қолдану тәртібін әзірлейді; 7) Мемлекеттік органда кәсіби бейімделу мен тәлімгерлікті ұйымдастыру; 8) Басқарманың істер номенклатурасына сәйкес бөлімдерде жинақтау папкалары мен тіркеу журналдарының болуын қадағалау; 9) Жоғарғы органдардан, облыс әкімдігінен, облыстық басқармалардан, мекемелерден, аудандық әкімдіктер мен мекемелерден, заңды және жеке тұлғалардан түскен хаттар мен арыз-шағымдар мен өтініштерді мерзімінде тіркеу, олардың Заң талаптарына сай орындалуы бойынша жұмыстарды үйлестіру, арыз-шағымдардың есебін жүргізу, сенім жәшіктері мен сенім телефондарын орналастыру бойынша жұмыстарды үйлестіру; 10) Жоғары органдардан келген хаттамалық тапсырмалардың мерзімінде орындалуын қадағалауды қамтамасыз ету; 11) Басқармадағы құжат айналымды қамтамасыз ету мақсатында мерзімді хаттар мен тапсырмалардың мерзімде орындалуы үшін жауаптыларға ескертіп, орындалуы бойынша жұмыстарды үйлестіру; 12) ДК, Word, Excel, ЭҚАБЖ, «Е-қызмет», «е-Өтініш», ПБЫАЖ жұмыс істей білуі. 13)Ақпараттық қауіпсіздіктің сақталуын қамтамасыз ету.
Добавлено сегодня
Для связи с работодателем или просмотра контактов нажмите на кнопку