Главный специалист, Категория E-R-4
Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Ордабасынского района"
Зарплата | от 243 700 тг. |
от 243 700 тг. | |
Занятость | временная |
временная | |
Адрес | Туркестанская область, Ордабасинский район, Ордабасынский район |
Требования
Образование | высшее |
Опыт | Без опыта работы |
Личные качества:
- Windows;
Условия работы
График работы | полный рабочий день |
Условия труда: нормальные
Стажировка: Не предполагается
Стажировка: Не предполагается
Обязанности
3.1. Мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және өткізу. Қазақстан Республикасында мемлекеттік сатып алу туралы ережеге (бұдан әрі – Ереже) сәйкес құжаттаманы жүргізу. Тауар немесе қызмет түрлерін сатып алу үшін Ережеге сәйкес мемлекеттік сатып алудың жоспарын жасау. Конкурстар бойынша шарттарға қол қойылуын, мерзімдердің сақталуын үйлестіру 3.2. Бөлімді, жекелеген мамандарды өз қызметтері мен міндеттерін жүзеге асыруға қажетті нормативтік құқықтық актілермен қамтамасыз ету;
бөлім басшысына қол қоюға ұсынылатын бұйрықтардың басқа да құқықтық сипаттағы құжаттардың заңнамаларға сәйкестігін тексеру, құжаттар жобаларының жауапты қызметкерлермен келісу, құжат жобаларына қол қою;
бөлімде шартпен келісілген жұмысты жүргізу, шарт жобаларының заңнамаға сәйкестігін тексеру, шарт жобалары бойынша келіспеушіліктерді шешу бойынша шаралар қабылдау;
шарттардың тіркелуін қамтамасыз ету бойынша шаралар қабылдау, талап-арыз өтініштері мен материалдарды дайындау және оларды сотқа беру, сотта бөлім мүддесін білдіру, бөлім қызметшілеріне әр түрлі құқықтық мәселелер бойынша жазбаша және ауызша кеңес беру, заңды құжаттарды құрастыруға құқықтық көмек көрсету, құқықтық оқытуды ұйымдастыру, аудан әкімдігіне бөлімге қатысты мәселелер бойынша шығарылатын қаулы, шешімдердің жобасын дайындау және ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету. 3.3. Жергілікті өкілді органдардың шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтік көмек тағайындау: адамның Имун Тапшылығының Вирусы жұқтыру АҚТҚ-жұқтырған адамдарға айсайынғы әлеуметтік көмек тағайындауға қажетті құжаттарды қабылдау, тіркеу және төлеуді қадағалау; мамандандырылған туберкулезге қарсы медициналық ұйымнан шығарылған, туберкулездің жұқпалы түрімен ауыратын адамдарға ай сайынғы әлеуметтік көмек тағайындауға қажетті құжаттарды қабылдау, тіркеу және төлеуді қадағалау; целиакия – асқазан -ішек жолдарының созылмалы ауруларына шалдыққан мұқтаж азаматтарға айсайынғы әлеуметтік көмек тағайындауды ұйымдастыру және төлеуге жіберуді қадағалау; созылмалы бүйрек жетімсіздігі ауруына шалдыққан мұқтаж азаматтарға біржолғы әлеуметтік көмек тағайындауды ұйымдастыру және төлеуге жіберуді қадағалау; мерекелік күндерге орай жергілікті өкілетті орган шешімімен мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына біржолғы әлеуметтік көмек тағайындау жұмыстарын ұйымдастырып, төлеуге жіберуді қадағалау; табиғи зілзаланың немесе өрттің салдарынан өмірлік қиын жағдайға туындаған кезде әлеуметтік көмек көрсету жұмыстарын жүргізу, тағайындау және төлеуді қадағалау; өтініштерді және олардың орындалуын «Е-собес» автоматтандырылған ақпараттық жүйесіне» белгіленген мерзімде енгізуін қадағалау;
3.4. Банкілік және кассалық оперциялар бойынша есеп қисап жүргізу;
3.5. Жалақы есептеу,негізгі құралдарды, ақшалай қаржыларды және материалдық құндылықтарды түгелдеуді жүргізу, олардың дұрыс есепке алынуын, қозғалысы мен есептен шығарылуын қамтамасыз ету,балансқа алу;
3.6. Бөлімнің штаттық кестесін жасау, мекеме қызметкерлерінің айлық жалақысын есептеп, барлық есеп-қисаптарын жүргізу, қазынашылық бөлімі арқылы төлем тапсырыстарымен тиісті орындарға аудырымдар жасау (міндетті зейнетақы қоры, әлеуметтік аударымдар, әлеуметтік салық, табыс салығы) бюджеттік бағдарламалар бойынша төлемдерді жүзеге асыру;
3.7. Бюджеттік өтінім бойынша анықтама, жоспар жасап, бюджеттік бағдарламалар паспортын жасау және бекіттіру, штаттық құрылымын жасау, бюджеттік бағдарламалар тиімділігін бағалау, төлемдер мен міндеттемелер бойынша қаржыландыру жоспарын, бөлімнің штаттық кестесін жасау;
3.8. Бюджеттік бағдарламалар бойынша жоспарда көрсетілген қаржылардың игерілуін жүзеге асыру;
3.9.Азаматтардың ауызша және жазбаша арыз-шағымдарымен және «1-С бухгалтерия» бағдарламасымен, «Lotus Notes», «Қазынашылық – Клиент» электрондық құжат айналымы жүйелері бойынша жұмыс жүргізу, өз біліктілігін тұрақты түрде арттыру, ішкі және еңбек тәртібін, мемлекеттік қызметшілерінің қызмет этикасын сақтау.
бөлім басшысына қол қоюға ұсынылатын бұйрықтардың басқа да құқықтық сипаттағы құжаттардың заңнамаларға сәйкестігін тексеру, құжаттар жобаларының жауапты қызметкерлермен келісу, құжат жобаларына қол қою;
бөлімде шартпен келісілген жұмысты жүргізу, шарт жобаларының заңнамаға сәйкестігін тексеру, шарт жобалары бойынша келіспеушіліктерді шешу бойынша шаралар қабылдау;
шарттардың тіркелуін қамтамасыз ету бойынша шаралар қабылдау, талап-арыз өтініштері мен материалдарды дайындау және оларды сотқа беру, сотта бөлім мүддесін білдіру, бөлім қызметшілеріне әр түрлі құқықтық мәселелер бойынша жазбаша және ауызша кеңес беру, заңды құжаттарды құрастыруға құқықтық көмек көрсету, құқықтық оқытуды ұйымдастыру, аудан әкімдігіне бөлімге қатысты мәселелер бойынша шығарылатын қаулы, шешімдердің жобасын дайындау және ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету. 3.3. Жергілікті өкілді органдардың шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтік көмек тағайындау: адамның Имун Тапшылығының Вирусы жұқтыру АҚТҚ-жұқтырған адамдарға айсайынғы әлеуметтік көмек тағайындауға қажетті құжаттарды қабылдау, тіркеу және төлеуді қадағалау; мамандандырылған туберкулезге қарсы медициналық ұйымнан шығарылған, туберкулездің жұқпалы түрімен ауыратын адамдарға ай сайынғы әлеуметтік көмек тағайындауға қажетті құжаттарды қабылдау, тіркеу және төлеуді қадағалау; целиакия – асқазан -ішек жолдарының созылмалы ауруларына шалдыққан мұқтаж азаматтарға айсайынғы әлеуметтік көмек тағайындауды ұйымдастыру және төлеуге жіберуді қадағалау; созылмалы бүйрек жетімсіздігі ауруына шалдыққан мұқтаж азаматтарға біржолғы әлеуметтік көмек тағайындауды ұйымдастыру және төлеуге жіберуді қадағалау; мерекелік күндерге орай жергілікті өкілетті орган шешімімен мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына біржолғы әлеуметтік көмек тағайындау жұмыстарын ұйымдастырып, төлеуге жіберуді қадағалау; табиғи зілзаланың немесе өрттің салдарынан өмірлік қиын жағдайға туындаған кезде әлеуметтік көмек көрсету жұмыстарын жүргізу, тағайындау және төлеуді қадағалау; өтініштерді және олардың орындалуын «Е-собес» автоматтандырылған ақпараттық жүйесіне» белгіленген мерзімде енгізуін қадағалау;
3.4. Банкілік және кассалық оперциялар бойынша есеп қисап жүргізу;
3.5. Жалақы есептеу,негізгі құралдарды, ақшалай қаржыларды және материалдық құндылықтарды түгелдеуді жүргізу, олардың дұрыс есепке алынуын, қозғалысы мен есептен шығарылуын қамтамасыз ету,балансқа алу;
3.6. Бөлімнің штаттық кестесін жасау, мекеме қызметкерлерінің айлық жалақысын есептеп, барлық есеп-қисаптарын жүргізу, қазынашылық бөлімі арқылы төлем тапсырыстарымен тиісті орындарға аудырымдар жасау (міндетті зейнетақы қоры, әлеуметтік аударымдар, әлеуметтік салық, табыс салығы) бюджеттік бағдарламалар бойынша төлемдерді жүзеге асыру;
3.7. Бюджеттік өтінім бойынша анықтама, жоспар жасап, бюджеттік бағдарламалар паспортын жасау және бекіттіру, штаттық құрылымын жасау, бюджеттік бағдарламалар тиімділігін бағалау, төлемдер мен міндеттемелер бойынша қаржыландыру жоспарын, бөлімнің штаттық кестесін жасау;
3.8. Бюджеттік бағдарламалар бойынша жоспарда көрсетілген қаржылардың игерілуін жүзеге асыру;
3.9.Азаматтардың ауызша және жазбаша арыз-шағымдарымен және «1-С бухгалтерия» бағдарламасымен, «Lotus Notes», «Қазынашылық – Клиент» электрондық құжат айналымы жүйелері бойынша жұмыс жүргізу, өз біліктілігін тұрақты түрде арттыру, ішкі және еңбек тәртібін, мемлекеттік қызметшілерінің қызмет этикасын сақтау.
Добавлено 6 дней назад
Пожаловаться