Қызметкерлер жөніндегі менеджер
Міндеттері:
Қызметкерлерді іздеу, іріктеу және қабылдау үдерістерін ұйымдастыру;
Еңбек келісімшарттарын дайындау және қызметкерлердің жеке істерін жүргізу;
Жұмыс тәртібінің сақталуын бақылау, кадрлық құжаттамаларды рәсімдеу;
Қызметкерлердің бейімделуіне, оқытылуына және кәсіби дамуына үлес қосу;
Ішкі корпоративтік саясатты дамыту және қолдау;
HR-есептерді дайындау және басшылыққа ұсыну.
Талаптар:
Жоғары білім (психология, заң, экономика немесе HR саласында болғаны жөн);
Қызметкерлерді басқару немесе HR саласында кемінде 1-3 жыл тәжірибе;
ҚР еңбек заңнамасын білу;
Компьютерлік дағдылар (MS Office, HR бағдарламаларымен жұмыс істей алу);
Коммуникация мен ұйымдастырушылық қабілеті жоғары болуы.
Біз ұсынамыз:
Тұрақты жұмыс орны;
Бәсекеге қабілетті табыс;
Кәсіби даму мен өсу мүмкіндіктері;
Достық және ынтымақты ұжым.