Главный специалист, Категория E-R-4
Государственное учреждение "Отдел жилищно-коммунального хозяйства Сарыагашского района"
Зарплата | от 243 700 тг. |
от 243 700 тг. | |
Занятость | постоянная |
постоянная | |
Адрес | Туркестанская область, Сарыагашский район, Сарыагашский район |
Требования
Образование | высшее |
Опыт | Без опыта работы |
Личные качества:
- ответственность;
Условия работы
График работы | полный рабочий день |
Условия труда: нормальные
Стажировка: Не предполагается
Стажировка: Не предполагается
Обязанности
1.1. Мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және өткізу рәсімдері бойынша бас маманының міндеттеріне:
1) мемлекеттік сатып алу саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру;
2) мемлекеттік сатып алу үшін пайдаланылатын ақшаларды ұтымды және тиімді жұмсалуын қамтамасыз ету;
3) аудан әкімдігімен айқындалатын мемлекеттік сатып алуды, сондай-ақ бюджеттік бағдарламалар немесе тауарлар, жұмыстар, қызметтер бойынша біріңғай мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру мен өткізуді жүзеге асыру;
4) мемлекеттік сатып алуды өткізу туралы хабарландыруды орналастыру;
5) ауданда мемлекеттік сатып алу мәселелері бойынша мониторинг жүргізу;
6) тапсырыс берушінің Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу саласындағы заңнамаларына белгіленген құжаттарды қамтитын мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыруға және өткізуге ұсынған тапсырманы қарастыру;
7) аукциондарды ұйымдастыру және өткізу барысына бақылауды жүзеге асыру;
8) сауда жеңімпаздарымен сатып алу – сату шарттарын жасау және олардың орындалуын бақылау;
9) мемлекеттік сатып алу конкурстарын қолданыстағы заңнама шеңберінде өткізілуін бақылау;
10) өзінің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау;
11) Сарыағаш ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық бөлімінің ішкі еңбек тәртібі қағидаларын сақтау;
1.2. Мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және өткізу рәсімдері бойынша бас маманының өзге де міндеттері Қазақстан Республикасының заңдарында және Қазақстан Республикасы Президентінің актілерінде белгіленуі мүмкін.
1) мемлекеттік сатып алу саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру;
2) мемлекеттік сатып алу үшін пайдаланылатын ақшаларды ұтымды және тиімді жұмсалуын қамтамасыз ету;
3) аудан әкімдігімен айқындалатын мемлекеттік сатып алуды, сондай-ақ бюджеттік бағдарламалар немесе тауарлар, жұмыстар, қызметтер бойынша біріңғай мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру мен өткізуді жүзеге асыру;
4) мемлекеттік сатып алуды өткізу туралы хабарландыруды орналастыру;
5) ауданда мемлекеттік сатып алу мәселелері бойынша мониторинг жүргізу;
6) тапсырыс берушінің Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу саласындағы заңнамаларына белгіленген құжаттарды қамтитын мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыруға және өткізуге ұсынған тапсырманы қарастыру;
7) аукциондарды ұйымдастыру және өткізу барысына бақылауды жүзеге асыру;
8) сауда жеңімпаздарымен сатып алу – сату шарттарын жасау және олардың орындалуын бақылау;
9) мемлекеттік сатып алу конкурстарын қолданыстағы заңнама шеңберінде өткізілуін бақылау;
10) өзінің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау;
11) Сарыағаш ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық бөлімінің ішкі еңбек тәртібі қағидаларын сақтау;
1.2. Мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және өткізу рәсімдері бойынша бас маманының өзге де міндеттері Қазақстан Республикасының заңдарында және Қазақстан Республикасы Президентінің актілерінде белгіленуі мүмкін.
Добавлено 7 дней назад
Пожаловаться