Бизнес иесіне күнделікті жұмыс процестерін ұйымдастыруда, құжаттармен жұмыс істеуде, кездесулер мен тапсырмаларды жоспарлауда көмек көрсететін сенімді ассистент қажет. Жоғары жауапкершілік, ұйымдастырушылық қабілет және бастамашылдық қасиеттері бар маман іздейміз.
Міндеттері:
•Құжаттармен және хат-хабарлармен жұмыс
•Күн тәртібін ұйымдастыру
•Қоңыраулар мен хаттарға жауап беру
•Жеткізушілермен және серіктестермен байланыс
•Есептер мен тапсырмаларды бақылау
Талаптар:
•Жоғары білім (медицина немесе менеджмент саласы құпталады)
•Компьютермен, мессенджерлермен және Google-құжаттармен жұмыс істей білу
•Жауапкершілік пен ұқыптылық
•Шапшаң, сенімді, көп міндетті қатар алып жүре алатын қабілет
Жұмыс орны: [НЕОМЕД клиника ул. Жибек жолы 130]
Жалақы: 110.000 тенг
График 6/1
8:30-18:00