Главный специалист, Категория E-G-3
Государственное учреждение "Аппарат акима сельского округа Шубар"
Зарплата | от 210 086 тг. |
от 210 086 тг. | |
Занятость | постоянная |
постоянная | |
Адрес | Туркестанская область, Ордабасинский район, с.Чубар |
Требования
Образование | высшее |
Опыт | Без опыта работы |
Личные качества:
- Windows;
Условия работы
График работы | полный рабочий день |
Условия труда: нормальные
Стажировка: Не предполагается
Стажировка: Не предполагается
Обязанности
3.1. Аппараттың бухгалтерлік есеп және есеп берулерді жүргізу, бюджеттік бағдарламаларды қаржыландыру жоспарларын, шығыс сметаларын әзірлеу бойынша іс-қимылын, бюджет бойынша бекітілген қаржыландыру жоспарына сәйкес қаржылардың дұрыс және нәтижелі жаратылуын, сондай-ақ ақшалай қаржы және материалдық құндылықтардың сақталуын қамтамасыз ету;
3.2. Қаржыландырудың жылдық жоспарын әзірлеу және бекітуге ұсыну, әр жылға бюджеттік өтінім жобасын, жоспарын, лимитін жасау және өткізу; 3.3. Арнайы қаржыландыру жоспары бойынша кіріс және шығыс, басқа да бюджеттен тыс қаржылары жөнінде операциялар есебін жүргізу, қызметкерлерге және жұмысшыларға еңбек ақынының төленуін іске асыру, кеңселік заттармен және құрал-жабдықтармен қамтамасыз ету; 3.4. Жергілікті бюджетті бекіту (нақтылау) кезінде аудан мәслихаты сессияларының жұмысына қатысу; 3.5. Ауыл округінiң коммуналдық тұрғын үй қорының сақталуын және күтiп ұсталуын қамтамасыз ету; 3.6. Мемлекеттік мекеменің өзінің иелігінде қалатын тауарларды (жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді) өткізуінен түсетін ақша түсімдері мен шығыстарының жиынтық жоспарын Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасына сәйкес жасауды және бекітуді қамтамасыз ету.
3.7. Қазақстан Республикасының «Мемлекеттік сатып алу» Заңына сәйкес веб-порталмен жұмыс жүргізу бойынша бақылауды ұйымдастыру.
3.8. Жергілікті қоғамдастықтың жұмыстарын үйлестіру;
3.9. Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарына сәйкес аппаратта жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтер бойынша жұмыстарды іске асырады.
3.10. Әр тоқсан сайын негізгі міндеттері бойынша атқарылған жұмыстар туралы Әкімге қорытынды мәліметін ұсынады.
3.11. Қолданыстағы заңнамаларда және ауыл округі әкімі аппараты туралы ережеде айқындалған басқа да өкілеттіктерді жүзеге асырады, сондай-ақ Әкім мен Әкім орынбасары жүктеген өзге де міндеттерді атқарады.
3.2. Қаржыландырудың жылдық жоспарын әзірлеу және бекітуге ұсыну, әр жылға бюджеттік өтінім жобасын, жоспарын, лимитін жасау және өткізу; 3.3. Арнайы қаржыландыру жоспары бойынша кіріс және шығыс, басқа да бюджеттен тыс қаржылары жөнінде операциялар есебін жүргізу, қызметкерлерге және жұмысшыларға еңбек ақынының төленуін іске асыру, кеңселік заттармен және құрал-жабдықтармен қамтамасыз ету; 3.4. Жергілікті бюджетті бекіту (нақтылау) кезінде аудан мәслихаты сессияларының жұмысына қатысу; 3.5. Ауыл округінiң коммуналдық тұрғын үй қорының сақталуын және күтiп ұсталуын қамтамасыз ету; 3.6. Мемлекеттік мекеменің өзінің иелігінде қалатын тауарларды (жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді) өткізуінен түсетін ақша түсімдері мен шығыстарының жиынтық жоспарын Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасына сәйкес жасауды және бекітуді қамтамасыз ету.
3.7. Қазақстан Республикасының «Мемлекеттік сатып алу» Заңына сәйкес веб-порталмен жұмыс жүргізу бойынша бақылауды ұйымдастыру.
3.8. Жергілікті қоғамдастықтың жұмыстарын үйлестіру;
3.9. Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарына сәйкес аппаратта жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтер бойынша жұмыстарды іске асырады.
3.10. Әр тоқсан сайын негізгі міндеттері бойынша атқарылған жұмыстар туралы Әкімге қорытынды мәліметін ұсынады.
3.11. Қолданыстағы заңнамаларда және ауыл округі әкімі аппараты туралы ережеде айқындалған басқа да өкілеттіктерді жүзеге асырады, сондай-ақ Әкім мен Әкім орынбасары жүктеген өзге де міндеттерді атқарады.
Добавлено 7 дней назад
Пожаловаться