Sales manager for international IT markets / Менеджер по продажам
Занятость | Полная занятость |
Полная занятость | |
Адрес | Казахстан, Алматы |
Eurasiana is a leading international consulting and license holding company, telecom and IT solutions provider.
Responsibilities:
• Identify and pursue new business opportunities with potential and existing customers in the field of fraud prevention and revenue assurance all over the world.
• Building of new opportunities through understanding the unique challenges of the customers in revenue assurance.
• Ensuring turnkey sales process: CO’s preparation, including analysis, distribution of tasks, coordination of technical teams, preparation, and approval of the budget at senior management level.
• Preparation of strategy and conduct of negotiations to build the win-win situation.
• Supervision of contractual paperwork.
• Reporting.
Requirements:
— International sales role experience for some years. Experience in IT, telco, fintech and similar areas will be considered as a benefit.
— Insatiable curiosity for IT innovations and ability to work with complex IT solutions.
— Qualities: responsibility, strong interpersonal and communicative skills, analytical skills, result-oriented approach and initiative
— Knowledge: English – advanced, French- B2, other languages shall be considered as a benefit
— Skills: PC confident user
What you will get:
- Opportunity to work with cutting-edge technologies in the global market
- Friendly environment for continuous learning and professional advancement
- Honest and straight-forward labor conditions and remote work
- Supportive corporate culture welcoming any new idea and allergic to excessive bureaucracy
Eurasiana — ведущая международная консалтинговая компания, провайдер IT-решений и держатель лицензий в сфере телекоммуникаций.
Обязанности:
- Поиск и развитие новых бизнес-возможностей в сфере IT на глобальном рынке.
- Формирование сделок через глубокий анализ потребностей клиентов в области Revenue Assurance.
- Полное сопровождение продаж: подготовка КП (включая аналитику, распределение задач, координацию технических команд), согласование бюджета с топ-менеджментом.
- Разработка стратегии и ведение переговоров для достижения win-win решений.
- Контроль договорной документации.
- Отчётность.
- Опыт в международных продажах (опыт в сферах IT/ телеком/ финтех будет преимуществом).
- Глубокая заинтересованность в IT-инновациях и умение работать со сложными решениями.
- Личные качества: ответственность, коммуникабельность, аналитическое мышление, нацеленность на результат, инициативность.
- Языки: английский — продвинутый, французский — B2 (или другие языки будут преимуществом).
- Навыки: уверенный пользователь ПК.
- Работу с передовыми технологиями на глобальном рынке.
- Возможности для профессионального роста в дружелюбном коллективе.
- Прозрачные условия труда и удалённый формат работы.
- Корпоративную культуру без бюрократии, открытую к новым идеям.
Опыт | От 3 до 6 лет |
График работы | Удаленная работа |