Методист
Зарплата | от 85 000 тг. |
от 85 000 тг. | |
Занятость | постоянная |
постоянная | |
Адрес | Северо-Казахстанская область, г. Петропавловск, Алтынсарина 233 |
Образование | техническое и профессиональное |
Опыт | 1 год стажа |
- Ведение и составление документов;
- Знание методик проведения анализов;
- Решение профессиональных задач;
- Организационно-методическое обеспечение работы;
- Работа с партнерами / обучающимися;
- Оказание методической помощи;
Знание языков:
- Казахский / высокий уровень
- Русский / высокий уровень
Личные качества:
- Адаптивность;
- Пунктуальность;
- Самостоятельность и ответственность;
График работы | полный рабочий день |
Стажировка: Не предполагается
3.1 Бөбекжай-бақшаның меңгерушісімен бірге тәрбиеші және басқа да мамандарға үміткерлерді таңдауға қатысады;
- ұжымда қолайлы адамгершілік-психологиялық қатынасты жасайды;
- бөбекжай-бақшаның стратегиялық жоспарлауын, даму бағдарламаларын өңдейді, енгізеді және жұмыстарын жоспарлайды;
- мектепке дейінгі мекеменің халық арасындағы беделін көтереді;
- балаларға арналған білім алатын бағдарламаларын таңдайды (өңдейді);
- балалармен оқу-тәрбие жұмыстарын ұйымдастырады;
- басқа балабақшалармен, мектептермен, балалар орталықтарымен, мұражайлармен ынтымақтастықты нығайтады;
3.2 Тәрбиешілердің тәжірибесін, кәсіптік дағдыларын есепке ала әдіскерлік,
тәрбиелік – білімділік жұмыстарын жоспарлайды, мына жайларды қарастырады:
- балабақшаның жұмыс жоспары бойынша ойларды;
- тәрбиешілердің кәсіптік деңгейін жоғарылатуды;
- тәрбиешілерге өзіндік білім алуына көмектесуді;
- тәрбиешілерді аттестациялауды;
- жасөспірім топтар бойынша сабақ кестесін, күн тәртібін құруды;
- тәрбиешілерге (бірінші кезекте бастаушыларға) сабақты дайындауға және өткізуге әдіскерлік көмек көрсетуді;
- тәрбиешілерді педагогикалық терияның және практиканың жетістіктерімен таныстыруды;
- балабақша және мектептердің жалғасымды жұмыстарды дамытуды;
- ата-аналармен жұмысты толық жетілдіруді: балалардың құқықтық тәрбиелеуін насихаттау;
- топтарды оқу құралдарымен, ойындармен, ойыншықтармен толықтыруды;
- оқу-әдістемелік және тәрбиелік жұмыстың және оның негізінде әдіскерлік жұмыстың нәтижелілігін көтеру бойынша, нақты шара қолдану жағдайын үнемі талдайды;
- тәрбиелік-білімділік жұмысты ұйымдастырады;
- тәрбиешілердің жұмысын басқарады;
- үнемі педагогикалық кеңестің отырысын өткізуді дайындайды.
3.3. Балалармен тар қатынаста білім алатын мекеме кеңесімен және басқа да ұйымдармен сауықтандыру-түзету және мәдениеттілік-бұқаралық жұмыстарын ұйымдастырады және өткізеді.
3.4. Тәрбиешілерге арналған ашық сабақтар, мәжілістер, жеке және топтық кеңестер, көрме, байқаулар өткізеді;
3.5. Тәрбиелік жұмысты жоспарлайды, оның орындалуын қамсыздандырады және бақылайды.
3.6. Тәрбиешілерге әдістемелік көмек көрсетеді,олардың алдыңғы педагогикалық тәжірибелерін жалпылауға,мамандықтарын жоғарылауына,шығармашылық ынталарының дамуына жағдай жасайды.
3.7. Оқушыларда (балаларда) алуан қоғамдық пайдалы қызметтің дамуына арналған, кіші аудандардың мүмкіншілін барынша көп қолданады.
3.8. Қоғамдық ұйымдардың өкілдерін,қосымша білім мекемелерінің қызметкерлерін оқушылар (балалар) ұжымымен жұмыста қатынаста болуға тартады.
3.9. Оқу-тәрбиелік жұмыстың жалпы жоспарын құрастыруға және өңдеуге қатысады.
3.10. «Жас мұғалім мектебін» және шығармашылық топтың жұмыстарын ұйымдастырады. Кітапхананы оқу-әдістемелік және балалар әдебиетімен толықтыру және балабақша мұғалімдерінің арасында насихаттау.
3.11. Әрбір тәрбиешілердің жәрдемақыларды, дидактикалық материалдарды дайындау жұмыстарын ұйымдастырады. Мектептермен бірлескен шаралар өткізеді. Дер кезінде педагогикалық құжатнаманы орындайды. Ұстаздардың әр түрлі мәселелер мен бағыттардың жақсы тәжірибелі жұмысын қалыптастырады және талдап қорытады.
3.12. Тәрбиешілердің жұмысына бақылау жүргізуді жүзеге асырады. Кесте бойынша күн сайын 2-3 сабаққа қатысады (қажеттілігіне қарай сабаққа қатысу саны көбеюі мүмкін). Педкеңес отырыстарында қабылданған шешімдердің, жылдық жоспардың орындалуын қадағалайды.
3.13. Жұмыста тәрбиешілер, психологтар, ән-күй жетекшісі, қазақ тілі мұғалімі және басқа да мамандар (ағылшын тілінің, хореографтың, логопедтің) арасындағы қарым-қатынасты ұйымдастырады.Үнемі тәрбиешілермен бірге, индикаторлардың негізінде балалардың даму құзыреттіліктері диагностикасын жүргізеді. Диагностика қорытындыларын жариялайды. Тәрбиешілердің өздігінен білім алу бойынша жұмыс жоспарын тексереді. Бөбекжай-бақша педагогтарымен балаларға арналған бекітілген күн тәртібінің, жұмыс орнындағы қауіпсіздік техникасының сақталуына қатаң бақылау жүргізеді (топтық жайлар, музалық зал, қазақ тілі кабинеті, сауна, бассейн, балалар серуендеуге арналған усачкелер).
3.14. Үнемі өзінің кәсіптік шеберлігін ұштайды, біліктілік деңгейін жоғарылатады:
- білім деңгейін жоғарылатады: мемлекеттік тілді, компьютерлік біліктілігін;
- құжатнаманың екі тілде жүргізілуін қамтамасыз етеді: мемлекеттік және орыс.