Инспектор по кадрам
Зарплата | от 150 000 до 200 000 тг. |
от 150 000 до 200 000 тг. | |
Занятость | постоянная |
постоянная | |
Адрес | Западно-Казахстанская область, Акжаикский район, с.Чапаев, Кунаева 35 |
Образование | высшее |
Опыт | 1 год стажа |
- Нормирование труда;
- Подбор квалифицированных кадров;
- Организация обучения и повышения квалификации кадров;
- Оформление приказов приема, перевода и увольнения работников;
- Подбор, отбор, расстановка кадров;
- Изучение потребности рынка труда в кадрах;
Знание языков:
- Казахский / высокий уровень
- Русский / высокий уровень
Личные качества:
- Ответственность;
- Пунктуальность;
- Сотрудничество и взаимодействие;
- Доброжелательность;
- Работа в MS Office;
- Работа с электронными таблицами;
- Компьютерная грамотность;
График работы | полный рабочий день |
Стажировка: Не предполагается
Кәсіпорынның бастапқы есептік құжаттама бірегейлендірілген нысандарына сәйкес жеке құрамының есебін жүргізеді;
ҚР еңбек кодексіне, ережелерге және кәсіпорын басшысының бұйрықтарына сәйкес қызметкерлерінің қабылдау, ауыстыру және жұмыстан босату, сондай-ақ басқа да белгіленген кадрлар бойынша құжаттаманы рәсімдейді;
Қызметкерлердің жеке істерін қалыптастырады және жүргізеді, еңбек қызметіне байланысты оларға өзгерістер енгізеді.
Біліктілік, аттестациялық, конкурстық комиссияларға қызметкерлерді ұсыну, марапаттау және көтермелеу үшін қажетті материалдар дайындайды.
Еңбек кітапшаларын өзге де құжаттарды толтырады, есепке алады және сақтайды, еңбек туралы анықтама береді. Қызметкерлердің еңбек кітапшаларына және басқа да құжаттарда жазба жүргізеді.
Қызметкерлердің сандық, сапалық құрамы және олардың қозғалысы туралы ақпаратты ұйымның персоналы туралы деректер банкіне енгізуін, оның уақтылы жаңартылуын және толықтырылуын қадағалайды.
Қызметкерлерге демалыс берудің есебін жүргізеді, кезекті демалыс кестелерінің жүзеге асырылуын бақылайды.
Есептеу бойынша ағымдағы сақтаудың белгіленген мерзімдеріне сәйкес мұрағатқа сақтауға тапсыру үшін құжаттарды дайындайды. Белгіленген есептемені құрайды.
Мекеме басшысының әкімшілік-өкімдік ұйымдастырушылық-техникалық қамтамасыз ету бойынша жұмысты жүзеге асыру.
Басшының қарауына келіп түскен хат-хабарларды қабылдау, оны беру;
Іс қағаздарын жүргізу, номенклатуралық істерге сәйкес компьютерлік техниканы қолдана отырып, әр түрлі операцияларды орындау, мұрағатпен келісу.
Құжаттарды қағаз түрінде және электрондық құжат айналымының бірыңғай жүйесінде өңдеу және тіркеу бойынша жұмыс.
Құжатты бақылауға қою, құжаттардың және тапсырмалардың уақтылы орындауын бақылау.
Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін Е-otinishке (азаматтардың барлық өтініштерін қабылдау мен өңдеудің бірыңғай платформасы) тіркеу және қадағалау, ОДО-ға тіркеу.
Басшы бұйрықтарының жобаларын, ақпаратты, кеңес хаттамаларын дайындау.
Қызметкерлердің өтініштері мен ұсыныстарын жедел қарауға жәрдемдесу.