Административный ассистент / Әкімшілік Көмекші
Занятость | Полная занятость |
Полная занятость | |
Адрес | Казахстан, Жаркент |
Өз мансабыңызды халықаралық компанияда бастауға тамаша мүмкіндік туды! Зауыт құрылысына байланысты кәсіпорынға әкімшілік көмекші қажет. Кейіннен жұмыс орны зауытқа ауысады.
Отличная возсожность начать свою карьеру в международной компании! В связи со строительством завода компания пример на работу административного ассистента с последующим переводом на завод.
Обязанности:
Кеңседе бөлімдер арасындағы байланысты қамтамасыз ету: Бухгалтерлік есеп бөлімі, кадрлар бөлімі, қаржы бөлімі, логистика бөлімі;
поддержание координации в офисе – поддержание координации и связи между отделами: Бухгалтерия, Отдел Кадров, Финансовый отдел.
Туындаған мәселелерді шешу барысында мемлекеттік органдармен және жергілікті өзін-өзі басқару органдарымен байланыс;
Осуществляет связь с государственными органами и органами местного самоуправления для решения вопросов,
Басшыға қажетті материалдар мен ақпаратты жинау, аналитикалық, ақпараттық және басқа да материалдарды дайындау;
Іс-қағаздарын жүргізу, басшының атына жіберілген пошта-телеграф хабарламаларын қабылдап, олардың есебін және тіркеуін жүргізіп басшыға тапсыру;
Осуществляет сбор материалов и информации, необходимых руководителю, подготавливает аналитические, информационные, справочные и иные материалы и представляет их руководителю.
Кеңсені материалдық-техникалық базамен қамтамасыз ету (қажетті болған заттарды анықтау, тауарлар мен материалдарды қабылдау, тарату және кеңсенің дұрыс жұмыс істеуіне қажетті барлық мәселелерді шешу);
Ведет делопроизводство, получает адресованные руководителю почтовые и телеграфные отправления, ведет их учет и регистрацию, передает руководителю.
Материально техническое обеспечение офиса (определение потребностей, приемка ТМЦ и отработка всех вопросов, касающихся обеспечения);
Алғашқы бухгалтерлік құжаттарды тексеру;
Проверка первичных бухгалтерских документов
Бас бухгалтерге көмек көрсету;
помощь Главному бухгалтеру;
Бастапқы есеп құжаттарының, шығыс және кіріс түпнұсқаларының болуын қадағалау;
Контроль наличия оригиналов первичных бухгалтерских документов, исходящих и входящих
Жұмысшыға қойылатын талаптар:
1. Жоғарғы білім;
2. 1 жылдан астам жұмыс тәжірибесі;
3. Microsoft Office жүйесін білікті пайдалану;
4. Бастамашылық, жауапкершілік, тиімділік;
5. Өсуге және оқуға деген ұмтылыс.
Жұмыс шарттары:
1. Тұрақты жалақы;
2. Ұялы байланыс төлемі;
3. Қалыпты жұмыс күні;
4. Компания ішінде өсу мүмкіндігі,
5. Зауыт құрылысы аяқталғаннан кейін түскі аспен камтамасыз ету және тұрғылықты жермен зауыт арасында көлік тасымалы.
Требования:
высшее образование,
опыт работы от 1 года,
уверенный пользователь Office Microsoft,
инициативность, ответственность, оперативность,
желание расти и обучаться.
Условия:
стабильная заработная плата,
оплата сотовой связи,
нормированный рабочий день,
возможность карьерного роста,
после окончания строительства питание, развозка.
Опыт | Нет опыта |
График работы | Полный день |