Office Accountant
Требуемый опыт работы: более 6 лет
Полная занятость, полный день
An International company is looking for an Office Accountant & Administration in Almaty
Accountant Responsibilities
- Maintaining primary documentation and provide office administrative support
- Gathering and reporting financial data
- Collection and maintenance of financial records
- Preparation and reviewing expense reports
- Involvement in financial forecasting and fudget modelling
- Preparation, tracking, and recording taxes
- Tax reporting
- Auditing of financial records
- Ensure compliance with financial regulations including tax laws and Generally Accepted Accounting Principles (GAAP)
Requirements
- Associate’s degree
- 6+ years of experience in accounting or finance
- Proficiency with financial software and spreadsheet programs - 1С, SAP
Ключевые навыки
Задайте вопрос работодателю
Он получит его с откликом на вакансию
Где располагается место работы?Какой график работы?Вакансия открыта?Какая оплата труда?Как с вами связаться?Другой вопрос
Вакансия опубликована 6 мая 2024 в Алматы