Office Accountant

Требуемый опыт работы: более 6 лет

Полная занятость, полный день

Напишите телефон, чтобы работодатель мог связаться с вами

Чтобы подтвердить, что вы не робот, введите текст с картинки:
captcha

An International company is looking for an Office Accountant & Administration in Almaty

Accountant Responsibilities

  • Maintaining primary documentation and provide office administrative support
  • Gathering and reporting financial data
  • Collection and maintenance of financial records
  • Preparation and reviewing expense reports
  • Involvement in financial forecasting and fudget modelling
  • Preparation, tracking, and recording taxes
  • Tax reporting
  • Auditing of financial records
  • Ensure compliance with financial regulations including tax laws and Generally Accepted Accounting Principles (GAAP)

Requirements

  • Associate’s degree
  • 6+ years of experience in accounting or finance
  • Proficiency with financial software and spreadsheet programs - 1С, SAP

Ключевые навыки

SAP
1C: Финансы
1C: Бухгалтерия
GAAP
Английский язык
Английский — C1 — Продвинутый

Задайте вопрос работодателю

Он получит его с откликом на вакансию

Где располагается место работы?Какой график работы?Вакансия открыта?Какая оплата труда?Как с вами связаться?Другой вопрос

Вакансия опубликована 6 мая 2024 в Алматы

Похожие вакансии