Client support manager (Korean) / Менеджер клиентской поддержки (Корея)

до 500 $ на руки

Требуемый опыт работы: 1–3 года

Частичная занятость, удаленная работа

Novakid Inc

Астана

Напишите телефон, чтобы работодатель мог связаться с вами

Чтобы подтвердить, что вы не робот, введите текст с картинки:
captcha

Novakid is an English language school for children 4-12 years old, which allows children to remotely learn a foreign language according to a teaching program that meets European CEFR standards on an equal footing with their English-speaking peers (Novakid teachers are native speakers from the US, UK and other countries). We are an advanced IT company of 400+ professionals.

We are looking for an administrator with knowledge of Korean at the advanced / bi-lingual level.

Requirements:

  • Knowledge of English at least B2, C1+ is better
  • Knowledge of Korean - Advanced (at least C1/C2)
  • Experience of working in a language school welcome
  • Experienced PC user
  • Ability to work with a lot of information
  • Responsibility and care

Duties:

  • Support users in Korean, solving problems that arise during the lesson

Conditions:

  • Part time
  • Remote work from any location
  • Flexible working hours, 20 hours per week (workdays on weekends, Thursdays and Fridays are days off)
  • Interesting project, please contact us!

Ключевые навыки

  • Английский язык
  • MS PowerPoint
  • Работа в команде
  • Written Translation
  • Грамотность
  • Customer care
  • CRM
  • Корейский язык
  • Korean
  • Английский — B2 — Средне-продвинутый
  • Корейский — C1 — Продвинутый

Задайте вопрос работодателю

Он получит его с откликом на вакансию

Где располагается место работы?Какой график работы?Вакансия открыта?Какая оплата труда?Как с вами связаться?Другой вопрос

Вакансия опубликована 21 мая 2024 в Астане

Похожие вакансии

Novakid Inc

Астана