Senior HR Specialist

Требуемый опыт работы: 3–6 лет

Полная занятость, полный день

Напишите телефон, чтобы работодатель мог связаться с вами

Чтобы подтвердить, что вы не робот, введите текст с картинки:
captcha
#
#
Біздің командаға қосылыңыз!
Присоединяйтесь к нашей команде!
Be a part of a revolutionary change

At PMI, we’ve chosen to do something incredible. We’re totally transforming our business and building our future on one clear purpose – to deliver a smoke-free future.
With huge change, comes huge opportunity. So, wherever you join us, you’ll enjoy the freedom to dream up and deliver better, brighter solutions and the space to move your career forward in endlessly different directions.

As a Senior Human Resources Specialist at Philip Morris Kazakhstan, your primary objective is to build brand awareness through developing and executing communication strategies across several channels.


Your day-to-day:
- HR records management: registration and execution of all necessary actions in relation to hiring, transfers and relocations, replacement of a temporarily absent employee, combining positions, salary changes, changes in working hours and dismissal of employees;
- Administration of benefits, allowances, awards and other payments to employees;
- Administration of overtime, vacations and absences;
- Provision of necessary administrative support to foreign employees, employees who have received short-term appointments in/outside the Republic of Kazakhstan, as well as administration of relocation of employees to a new place of work in the territory of the Republic of Kazakhstan;
- Obtaining a work permit and a work visa for foreign workers in accordance with the requirements of local legislation;
- Preparation and provision of statistical reports provided for by law;
- Administration of payroll, benefits, allowances, awards and other payments;
- Conducting projects aimed at optimizing HR processes, as well as meeting the needs of clients (employees);
- Assistance in the administration of the daily issues of the HR department;
- Participation in the preparation of the annual budget of the department and its periodic revision.

What are we looking for:
- Higher education;
- Fluency in Kazakh and English languages;
- Total work experience in human resources management – 3 years;
- Knowledge of the labor legislation of the Republic of Kazakhstan;
- Work experience with systems (SAP and 1C).

What we offer:
- An opportunity to pursue your ambitions and develop your skills with a global business – our staggering size and scale provides endless opportunities to progress;
- An opportunity to build an international career and for cross-functional moves;
- Extended social package: life insurance, insurance from critical illnesses, additional payment for preschool development of children, participation in the Employee Assistance Program (financial, psychological and legal consultations) for employees and family members, and much more;

Philip Morris Kazakhstan is the holder of Top Employer Kazakhstan & Global award for 9 consecutive years as well as the only Equal Pay certificate holder in Kazakhstan, which proves our commitment to highest working standards.

*Relocation support is not available for this job

Что мы предлагаем:
Субсидированное питание
Корпоративная развозка
*В зависимости от места работы
Посещение тренажерного зала
Корпоративные праздники, поездки, тимбилдинги
Годовой бонус
*В зависимости от позиции
Тринадцатая зарплата
*Ежегодная дополнительная выплата работнику
Добровольное страхование жизни
Обучение и профессиональное развитие
Корпоративная связь
*В зависимости от позиции
Добровольное медицинское страхование
*Сотрудник и члены
семьи
Карьерный рост, Международные назначачения и кросс-функциональные перемещения
Награды за выдающиеся достижения
Компенсационные выплаты по временной нетрудоспособности
Пособие на дошкольное развитие, школьные принадлежности, детский лагерь
Программа «Важное преимущество»
*Оплата медицинских услуг/расходов связанных с лечением критических заболеваний в ведущих клиниках мира
Свободный
дресс-код
Программа поддержки работников
Психологическая, юридическая, финансовая консультация для работников и членов семьи

Ключевые навыки

  • Деловая переписка
  • SAP HR
  • Английский язык
  • Кадровое делопроизводство
  • Расчет заработной платы
  • MS Office

Задайте вопрос работодателю

Он получит его с откликом на вакансию

Где располагается место работы?Какой график работы?Вакансия открыта?Какая оплата труда?Как с вами связаться?Другой вопрос

Адрес

поселок Отеген батыр

Вакансия опубликована 29 апреля 2024 в Алматы

Похожие вакансии в этой компании

Похожие вакансии