Stock controller in Retail area

Требуемый опыт работы: 3–6 лет

Полная занятость, полный день

Напишите телефон, чтобы работодатель мог связаться с вами

Чтобы подтвердить, что вы не робот, введите текст с картинки:
captcha

Responsibilities:

  • Managing stock control and warehouse team in Kazakhstan;
  • Should be responsible for receiving and transfer of goods;
  • Manages the GRN / IBT and helping the team to make an immediate process;
  • Stocktaking process and cross-check all the IN & OUT transactions;
  • Inventory and reporting on results etc;
  • Big data processing;
  • Shoe labelling;

Requirements:

  • University degree;
  • Knowledge of 1c retail and 1c accounting (preferable but not mandatory);
  • At least 3 years of relevant experience as a stock control specialist/stock, keeper/warehouse manager;
  • Honest, trustworthy, good with numbers;
  • Knowledge of English at Intermediate level;
  • Advanced excel skills.

We offer:

  • Hybrid 2x3 work schedule;
  • Annual performance-based bonus;
  • Mobile SIM card;
  • Vibrant and collaborative work environment with a diverse team of professionals.

Ключевые навыки

Складская логистика
Складской Учет
Складской документооборот
Инвентаризация
Управление цепочкой поставок

Задайте вопрос работодателю

Он получит его с откликом на вакансию

Где располагается место работы?Какой график работы?Вакансия открыта?Какая оплата труда?Как с вами связаться?Другой вопрос

Адрес

Алматы, проспект Абылай хана, 62

Вакансия опубликована 4 мая 2024 в Алматы

Похожие вакансии