Stock controller in Retail area
Требуемый опыт работы: 3–6 лет
Полная занятость, полный день
Responsibilities:
- Managing stock control and warehouse team in Kazakhstan;
- Should be responsible for receiving and transfer of goods;
- Manages the GRN / IBT and helping the team to make an immediate process;
- Stocktaking process and cross-check all the IN & OUT transactions;
- Inventory and reporting on results etc;
- Big data processing;
- Shoe labelling;
Requirements:
- University degree;
- Knowledge of 1c retail and 1c accounting (preferable but not mandatory);
- At least 3 years of relevant experience as a stock control specialist/stock, keeper/warehouse manager;
- Honest, trustworthy, good with numbers;
- Knowledge of English at Intermediate level;
- Advanced excel skills.
We offer:
- Hybrid 2x3 work schedule;
- Annual performance-based bonus;
- Mobile SIM card;
- Vibrant and collaborative work environment with a diverse team of professionals.
Ключевые навыки
Задайте вопрос работодателю
Он получит его с откликом на вакансию
Где располагается место работы?Какой график работы?Вакансия открыта?Какая оплата труда?Как с вами связаться?Другой вопрос
Адрес
Алматы, проспект Абылай хана, 62
Вакансия опубликована 4 мая 2024 в Алматы