Department/Personal Assistant, Audit Department, Astana

Требуемый опыт работы: 1–3 года

Полная занятость, полный день

KPMG

Астана

Напишите телефон, чтобы работодатель мог связаться с вами

Чтобы подтвердить, что вы не робот, введите текст с картинки:
captcha

KPMG is looking for Department/Personal Assistant for Audit Department

Responsibilities:

  • Providing administrative support to the Partner/Director
  • Organization and coordination of business meetings(documents and presentations preparation, organizing schedules)
  • Arranging business trips
  • Maintenance of business correspondence;
  • Carrying out any other duties as requested by the Partner/Director
  • Preparing of contracts, internal sign - off procedure
  • Preparing invoices
  • Other tasks assigned by the Partner/Director
  • Arranging audio and video conferences

Requirements:

  • Higher education
  • Experience in similar positions not less than 1 year
  • Complete fluency in English and Russian (experience as a translator/interpreter is advantage)
  • Experienced PC user (Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Internet Explorer)
  • Excellent verbal and written communication skills
  • Excellent organizational and administrative skills
  • Ability to prioritize and make decisions with limited supervision
  • Attentiveness to details
  • Ability to work overtime

Задайте вопрос работодателю

Он получит его с откликом на вакансию

Где располагается место работы?Какой график работы?Вакансия открыта?Какая оплата труда?Как с вами связаться?Другой вопрос

Вакансия опубликована 18 апреля 2024 в Астане

Похожие вакансии

KPMG

Астана