Associate to Payroll and HR compliance Team
Уровень дохода не указанТребуемый опыт работы: 1–3 года
Полная занятость, полный день
The Role
- Support to Payroll & HR Compliance Team including the following:
- Monthly Payroll Calculations.
- Weekly vacation and advance payment calculations.
- Preparation of payment orders.
- Distribution of monthly pay slips.
- Preparation of quarterly Payroll Tax Reporting.
- Visit tax, statistical and other authorities upon request
- Other administrative tasks:
- Preparation of monthly billing files.
- Conduct Risk Management evaluation for new clients.
- Drafting proposals for a new service.
Knowledge, Skills and Experience
- High education.
- Intermediate or above level of English.
- Experience of working in 1C ЗУП or 1C Бухгалтерия.
- Experience in a similar position min 1 year.
- Quick learner, multi-tasking, excellent communication skills, respectful, team player, availability to work overtime (if required), ability to work under pressure.
- Strong analytical skills and ability to work with numbers.
- Desire to take a long-term position with stable and routine type of work;
Условия для бухгалтеров
Учет оплаты труда
Расчет заработной платы, компенсаций, пособий и выплат; Начисление налогов с ФОТ; Начисление страховых взносов; Расчет удержаний; Предоставление данных для перечислений; Формирование и отправка отчетности.Программы учета
Программы портфеля 1С.Задайте вопрос работодателю
Он получит его с откликом на вакансию
Где располагается место работы?Какой график работы?Вакансия открыта?Какая оплата труда?Как с вами связаться?Другой вопрос
Вакансия опубликована 16 мая 2024 в Алматы