Associate to Payroll and HR compliance Team

Уровень дохода не указан

Требуемый опыт работы: 1–3 года

Полная занятость, полный день

Напишите телефон, чтобы работодатель мог связаться с вами

Чтобы подтвердить, что вы не робот, введите текст с картинки:
captcha

The Role

  • Support to Payroll & HR Compliance Team including the following:
  • Monthly Payroll Calculations.
  • Weekly vacation and advance payment calculations.
  • Preparation of payment orders.
  • Distribution of monthly pay slips.
  • Preparation of quarterly Payroll Tax Reporting.
  • Visit tax, statistical and other authorities upon request
  • Other administrative tasks:
  • Preparation of monthly billing files.
  • Conduct Risk Management evaluation for new clients.
  • Drafting proposals for a new service.

Knowledge, Skills and Experience

  • High education.
  • Intermediate or above level of English.
  • Experience of working in 1C ЗУП or 1C Бухгалтерия.
  • Experience in a similar position min 1 year.
  • Quick learner, multi-tasking, excellent communication skills, respectful, team player, availability to work overtime (if required), ability to work under pressure.
  • Strong analytical skills and ability to work with numbers.
  • Desire to take a long-term position with stable and routine type of work;

Условия для бухгалтеров

Учет оплаты труда
Расчет заработной платы, компенсаций, пособий и выплат; Начисление налогов с ФОТ; Начисление страховых взносов; Расчет удержаний; Предоставление данных для перечислений; Формирование и отправка отчетности.
Программы учета
Программы портфеля 1С.

Задайте вопрос работодателю

Он получит его с откликом на вакансию

Где располагается место работы?Какой график работы?Вакансия открыта?Какая оплата труда?Как с вами связаться?Другой вопрос

Вакансия опубликована 16 мая 2024 в Алматы

Похожие вакансии