Chief Accountant Assistant

от 150 000 на руки

Требуемый опыт работы: 1–3 года

Полная занятость, полный день

SMEC International

Шымкент

Напишите телефон, чтобы работодатель мог связаться с вами

Чтобы подтвердить, что вы не робот, введите текст с картинки:
captcha

Primary Purpose of the Position:

  • Reflection of expenses on employees' advance reports. Control of accountable amounts;
  • Processing of bank statements on accounts;
  • Collect the accounting documents from creditors, debt or record the related expenses in 1C database;
  • Help and assist with internal and external auditors for audit of SMEC;
  • Cash accounting in cash
  • Maintain proper recording of financial documents and transfers.
  • Regular communications and follow up with the team for the required information and documents.
  • Provide timely reports to the Chief Accountant.
  • Any other tasks as required to meet the TOR requirements and/or as advised by the Supervisor.

Key Qualifications:

  • Must have completed Bachelor’s degree in Finance, Accountancy, Management Accounting.
  • Proficiency in MS Office, Specifically Excel Spreadsheet with formulas.
  • Minimum 1 year experience in Accounting.
  • Experience in 1 C program is a requirement.
  • Ability to prioritize tasks in order to manage competing deadlines.
  • Good knowledge of accounting on the sites
  • Receipt of Inventory and Services, Advance Reports, Bank and Cashier's Office .

Language Skills:

  • Must have excellent local language skills.
  • Must have good English Language skills, with abilities to write emails and communicate.

Ключевые навыки

Первичная бухгалтерская документация
1С: Бухгалтерия
Английский — B1 — Средний

Задайте вопрос работодателю

Он получит его с откликом на вакансию

Где располагается место работы?Какой график работы?Вакансия открыта?Какая оплата труда?Как с вами связаться?Другой вопрос

Вакансия опубликована 12 апреля 2024 в Шымкенте

Похожие вакансии

SMEC International

Шымкент