HR/Administration Specialist

Требуемый опыт работы: 1–3 года

Полная занятость, полный день

Напишите телефон, чтобы работодатель мог связаться с вами

Чтобы подтвердить, что вы не робот, введите текст с картинки:
captcha
Обязанности:
  • Manages the organization of office staff workspaces.

  • Organizes inspections of office equipment (computers, phones, copiers) to determine readiness for use.

  • Checks the sanitary conditions in office premises (lighting, ventilation, temperature).

  • Determines the procedure for receiving material assets, issues authorizations, arranges payments for delivered office supplies, consumables, and other material assets required for office work, prepares payment documents.

  • Supervises courier services and collaborates with postal services.

  • Organizes business trips for employees (ticket booking, accommodation arrangements, ticket replacements).

  • Interacts with suppliers - video cameras, printing houses, business center administration (electricians, carpenters, cleaning services).

  • Prepares documents and materials required for the CEO’s work, prepares letters, requests, and other documents, and prepares responses to correspondence as per the CEO’s instructions.

  • Provides timely responses and feedback through work communication channels - email, phone, Bitrix24, WhatsApp.

  • Temporarily replaces the HR manager during their absence regarding vacation processing, business trips, discipline control, and preparation of work time reports.

  • Coordinates the closure of office operations and prepares for the next working day (tidying workspaces, turning off office equipment, including lighting, activating security alarm systems).

Требования:
  • Higher or secondary specialized education, additional training (courses, classes) in «Office Management»
  • Administrative work experience and professional experience in the field for at least 2 years
  • Good knowledge Kazakh, Russian, English is must
Условия:
  • Almaty 5/2

Ключевые навыки

Английский язык
Внутренние коммуникации
Прием посетителей
Деловые коммуникации
Административный процесс
Администрирование серверов
Менеджмент
Управление организационными изменениями
Управление офисами

Задайте вопрос работодателю

Он получит его с откликом на вакансию

Где располагается место работы?Какой график работы?Вакансия открыта?Какая оплата труда?Как с вами связаться?Другой вопрос

Вакансия опубликована 22 апреля 2024 в Алматы

Похожие вакансии