Aftersales leader for service center

от 1 500 000 до 3 500 000 на руки

Требуемый опыт работы: 3–6 лет

Полная занятость, полный день

Алматы

Напишите телефон, чтобы работодатель мог связаться с вами

Чтобы подтвердить, что вы не робот, введите текст с картинки:
captcha
Responsibilities:
  • 1. Collect and analyze after-sales information in markets, plan and manage international projects. 2. Be responsible for site selection and construction of international after-sales service centers based on company's development strategy, promote the construction of the assigned offline service centers. 3. Research after-sales service demands of local customers, design and achieve after-sales service strategies and goals. 4. Build, lead, motivate and develop highly successful frontline after-sales teams that achieve objectives. 5. Coordinate with the overseas after-sales team to improve the NPS (Net Promoter Score) in after-sales services. 6. Conduct after-sales service activities, implement vehicle technical-upgrading activities. 7. Ensure that daily operations align with the diverse requirements of local
Requirements:
  • 1. Familiarity with policies and regulations related to vehicle after-sales in the target market. 2. Minimum 3-5 years of management experience in vehicle after-sales service. 3. Bachelor's degree or above. Candidates with majors in automotive, engineering, or management are preferred. 4. Be able to use English as working language. Working knowledge of Kazakh is an added advantage.
Terms:

Ключевые навыки

Английский — B2 — Средне-продвинутый

Задайте вопрос работодателю

Он получит его с откликом на вакансию

Где располагается место работы?Какой график работы?Вакансия открыта?Какая оплата труда?Как с вами связаться?Другой вопрос

Вакансия опубликована 7 апреля 2024 в Алматы

Похожие вакансии

Алматы